Για άλλη μια φορά στο βωμό της επίλυσης του κυκλοφοριακού προβλήματος, ο Δήμος προσανατολίζεται στην περιστολή του αλσυλλίου και στην κοπή όσων δέντρων κριθεί αναγκαίο. Πρόκειται για το σημείο στον Περιφερειακό δρόμο της Παροικιάς και συγκεκριμένα στη στροφή Γκίκα, Πάλι θα την πληρώσουν οι ελεύθεροι χώροι, πάλι το λιγοστό πράσινο, που ιδιαίτερα μέσα στις πόλεις το χρειαζόμαστε. Η διαμαρτυρία πολιτών και ευαίσθητων κατοίκων φαίνεται όχι δεν πτοεί τη δημοτική αρχή, που είναι αποφασισμένη να προχωρήσει.
Διερωτάται λοιπόν ο κάθε καλοπροαίρετος πολίτης: Αυτή η έρμη η αειφορία ή η βιωσιμότητα της ανάπτυξης, πότε θα συνυπολογιστεί στις αποφάσεις των αυτοδιοικητικών αρχών;
Και στο κάτω κάτω, τι θα γίνει με αυτή τη διαρκή και αλματώδη αύξηση των αυτοκινήτων; θα υπάρξουν επιτέλους και κάποια μέτρα αποθάρρυνσης τns κυκλοφορίας τους, τουλάχιστον μέσα στα κέντρα των πόλεων;
Μήπως πρέπει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση σε συνεργασία με την ΤΕΔΚ Κυκλάδων να αναθέσει μελέτες χωρητικότητας των νησιών σε αυτοκίνητα; .
Έχουμε επίγνωση ότι σε ορισμένα νησιά, αν βάλουμε σε κυκλοφορία το σύνολο των οχημάτων, ιδιόκτητων και ενοικιαζόμενων, κινδυνεύει να φρακάρει το σύνολο του οδικού δικτύου του κάθε νησιού;
(πηγή: Κυκλαδικοί Πλόες)
Σημείωση 4ο Τεύχος