Welcome to eyploia.aigaio-net.gr!

     On Line Πλοία
Για να δείτε τα πλοία
On line στο Αιγαίο
πατήστε εδώ.

     Ανακοίνωση
 ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ
Για να σωθεί η Σαντορίνη
και το Αιγαίο από
την τοξική βόμβα βυθού
Sea Diamond

 SIGN the PETITION
and help protect Santorini
and the Aegean Sea
from toxic dangers
 


     Κατηγορίες
?γρια Ζωή
Αεροδρόμια Λιμάνια
Αιολικά Πάρκα
Αλιεία
Ανανεώσιμες Π. Ε.
Απόβλητα
Απορ/τα-Ανακύκλωση
Απόψεις-Ιδέες
Βιοτοποι/βιοπ/λότητα
?γρια Ανάπτυξη
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Δάση
Διάνοιξεις Δρόμων
Διατροφή
Διάφορα
Δίκτυο
Εκδηλώσεις-Ενημέρωση
Ενέργεια
Έρωτας και Αιγαίο
Θάλασσα-Ακτές
Κεραίες
Κλίμα
Κοινωνία Πολιτών
Κτηνοτροφία
Κυνήγι
Μ.Μ.Ε.
Νερό
Οικολογική Γεωργία
Παραδοσιακοί Οικισμοί
Περιβάλλον
Πολιτισμός
Ρύπανση
Συγκοινωνία
Τουρισμός
Φίλοι των ζώων
Φυσικοί Πόροι
Χωροταξία

     Νησιά


     Επιλογές
·Θέματα
·Αρχείο ?ρθρων

·1ο Τεύχος
·2ο Τεύχος
·3ο Τεύχος
·4ο Τεύχος
·5ο Τεύχος
·6ο Τεύχος
·7ο Τεύχος
·8ο Τεύχος
·9ο Τεύχος
·10ο Τεύχος
·11ο Τεύχος
·12ο Τεύχος
·13ο Τεύχος
·14ο Τεύχος
·15ο Τεύχος
·16ο Τεύχος
·17ο Τεύχος
·18ο Τεύχος
·19ο Τεύχος
·20ο Τεύχος
·21ο Τεύχος
·22ο Τεύχος

     Who's Online
Υπάρχουν επί του παρόντος 10 Επισκέπτης(ες) και 0 Μέλος(η) που είναι συνδεδεμένος(οι)

Είσαστε ανώνυμος χρήστης. Μπορείτε να εγγραφείτε πατώντας εδώ

     Search



     Έπαθλο

Το περιοδικό της Πελοποννήσου


 Συγκοινωνία: Βιώσιμη κινητικότητα

?λλη ΕλλάδαΑσφάλεια στους δρόμους: Σημάνσεις και επισημάνσεις, βιώσιμη κινητικότητα, δικαιώματα πεζών, οδοσήμανση
Του Νίκου Αγγελή


Σε ορισμένες Ευρωπαϊκές πόλεις και με πρωτοβουλία της ΕΕ, εφαρμόζεται πιλοτικά μια νέα τακτική οδικής συμπεριφοράς σύμφωνα με την οποία, οδηγοί και οι πεζοί θα έχουν ίσα δικαιώματα στην προτεραιότητα.
Το συγκεκριμένο μέτρο, που ονομάζεται “Shared Space”, ήταν ιδέα του Ολλανδού συγκοινωνιολόγου Hans Monderman και έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε πολλές περιοχές στην Ολλανδία. Σύμφωνα με τον Monderman αφαιρώντας τις σημάνσεις από τους δρόμους αναγκάζει οδηγούς και πεζούς να αποκτούν μια άμεση επαφή οπτική επαφή, να κρίνουν τις κινήσεις του καθενός επεξεργάζοντας τη “γλώσσα του σώματος” και να κινούνται υπεύθυνα - να δρουν δηλαδή σαν άνθρωποι και όχι σαν μηχανικά όντα που υπακούουν τυφλά στις σημάνσεις.

Αυτή η προοδευτική θεωρία σίγουρα θα φαντάζει λίγο παλιά στους Έλληνες καθώς, λίγο-πολύ, εφαρμόζεται από τότε που εισήλθε το αυτοκίνητο στη καθημερινότητα των Ελληνικών πόλεων. Σίγουρα στην Ελλάδα δεν κατέχουμε κάποιο ρεκόρ οδικής ασφάλειας μα το τι φταίει για αυτό μπορούν να το εξηγήσουν καλύτερα οι ειδικοί. Στη προκειμένη περίπτωση θεωρούμε ότι η θεωρία του Monderman είναι το λιγότερο ενδιαφέρουσα.

Αρκεί φυσικά, μέσα από την αμείλικτη Ελληνική πραγματικότητα, να βρεθεί κάποιος τρόπος που θα περιορίσει την ατίθαση οδική συμπεριφορά των συμπατριωτών μας που για δεκαετίες, έχουν συνηθίσει στην απόλυτη ελευθερία στους δρόμους αλλά και στα πεζοδρόμια.

ΠΗΓΕΣ: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΙΜΕ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ DRIVE




 
     Συσχετιζόμενοι Σύνδεσμοι
· Περισσότερα για ?λλη Ελλάδα
· Νέα administrator


Πιο δημοφιλής είδηση για ?λλη Ελλάδα:
Οι βρώμικες παραλίες της Αττικής


     Article Rating
Average Score: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


     Επιλογές

 Εκτύπωση αρχικής σελίδας Εκτύπωση αρχικής σελίδας


"Βιώσιμη κινητικότητα" | Κωδικός Εισόδου / Δημιουργία Λογαριασμού | 0 Παρατηρήσεις
Οι παρατηρήσεις είναι ιδιοκτησία του αποστολέα. Δεν ευθυνόμαστε για το περιεχόμενο τους.

Δεν επιτρέπεται η αποστολή σχολίων για τους Ανώνυμους Χρήστες. Παρακαλώ γραφτείτε πρώτα στην υπηρεσία.




PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Παραγωγή Σελίδας: 0.04 Δευτερόλεπτα